دین و زندگی دبیرستان امام رضا - علیه السلام

مجید واله
کلمات کلیدی

سوالات درس به درس دین و زندگی دهم

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ

دانلودسوالت درس به درس دین و زندگی دهم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
مجید واله

نظرات  (۴۴)

از تلاش های فراوان شما ماتشکرم
۱۶ آبان ۹۵ ، ۰۰:۴۵ عارف کیوان فرد
سوالات بسیار عالی و کاملی بود. سپاسگزارم..
kheyyyliii saaal hayeee khobiye damet garm
سلام داداچ
دمت گرم خیلی خوب بود
ولی من شنبه امتحان دارم این همه سوالو چجوری بخونم!!!!
خخخخخخخخخخخخخخ

سوالات بسیار جامع و کامل بود خیلی خیلی ممنون
سلام من همونیم که گفتم شنبه امتحان دارم
همشو خوندم!!!
مرسی از تلاش های فراوانتون!!!
پس درس هشتم تا چهاردهم چه میزان سود

پس درس 9 به بعدش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازمش دارم
جان ننم بگید کجا پیداش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

به بعدشو موش خوردش خخخخ
پس درس 9 تا 12 کجاس این که بدرد نوبت دوم نمیخوره
سلام مرسی از سوالات ممممممممممممممممممممنون
Very good 
سلام.خیلی ممنون.
خیلی عالی سوالاتش واضح هستن ممنون از تلاشتون زحمت کشیدید
بد نبود 
۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۲:۱۳ محمدرضا دنگ
خیلی عالیهههههه
خییییییییییلیییییییییییییییی عالی بوددددد یه دنیا ممنوووووون
عاللیییییی
عالی بود مرسی
aliiiiii daraje1
دم شما گرم با این سوالاتون 
هنوزم از این سوالا بزارین
۲۰ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۹ حاج اقا طوسی
بچه ها کلاس های تابستانی شروع شده هرکسی دوست داشت بیاید ادرس ( قزوین،پل رسالت ، روبه روی کارخانه جانی سیینز)
خوب بود سوالت باعث میشه حتی بخاطر سوالات ریز که دبیرای مچ گیر میدن اونارو هم درک کنیم و بدونیم ولی اون چند درس اخر اضافه بشه خیلی خوب میشه و حتما هم اینکار رو خواهن کرد
بثبثبثبثبب
عالی بود ممنون
کاملو عالی بوووود
ممنون
پ‌کو درس نه و ده و یازده و دوازده🤔
سلام
واقعا سوال های خیلی خوبی داشت ولی ناموسا کتاب من ۱۲درس داره چرا این فقط ۸درس رو سوال داره ۴درس دیگش کو!!!!
عالی بود ممنونم
۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۷ ملیکا 09367882575
اگه میشه نمونه سوال هم بگذارید لطفا
دوستان اگه کسی سوال متن درسو داره بده
FUCK SCHOOL
عااااااااااااااااااااااالی بود مرسی!!
از سایتای دیگه کپی نکن زشته همه سایتا تا درس هشت بیشتر ندارن.
سوالات خوبه اما چرا درس 8 به بعد رو نزاشتید 

بد شانسی از این بیشتر دقیقا درس9،10،11امتحان دارم
عالی بود ممنون 😅
به چنل تلگرام 
@exotica_r6 
بپیوندید.
سلام ببخشید اگه واسه امتحان سوالای اینو بخونیم دیگه حله یانه ؟؟؟؟؟؟ لطفا زود جواب بدید

از کجا باید دان کنم

عالیه

عالیه حرف نداره ممنون از زحماتتون

خوبه ولی قدیمیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی